Dlaczego My?

1. Mamy wie­lo­let­nie już doświad­cze­nie zawo­do­we w edu­ka­cji i opie­ce nad dzieć­mi. Doświad­cze­nie to obej­mu­je:

  • pro­wa­dze­nie nie­pu­blicz­nych pla­có­wek oświa­to­wych dla dzie­ci w róż­nym wie­ku (np. punkt opie­ki dzien­nej + punkt przed­szkol­ny + nie­pu­blicz­ne przed­szko­le inte­gra­cyj­ne + nie­pu­blicz­na szko­ła pod­sta­wo­wa).
  • edu­ka­cję dzie­ci o zróż­ni­co­wa­nych potrze­bach edu­ka­cyj­nych (SPE).
  • kom­plek­so­wą opie­kę psy­cho­lo­gicz­no-peda­go­gicz­nej nad dzieć­mi w róż­nym wie­ku.
  

2. Stwo­rzy­li­śmy miej­sce inno­wa­cyj­nej edu­ka­cjiNie­pu­blicz­ne Przed­szko­le Ursus SCERTS to pierw­sze w Pol­sce nie­pu­blicz­ne przed­szko­le pro­wa­dzo­ne według głów­nych zało­żeń meto­do­lo­gicz­nych ame­ry­kań­skie­go Mode­lu SCERTS.

3. Nasza pla­ców­ka mie­ści się w war­szaw­skiej dziel­ni­cy Ursus (na osie­dlu Sko­ro­sze) nie­da­le­ko gale­rii han­dlo­wej. Dys­po­nu­je­my pry­wat­nym (w peł­ni ogro­dzo­nym) pla­cem zabaw z kuch­nią błot­ną, dom­kiem i inny­mi atrak­cja­mi dla dzie­ci.

4. W ramach cze­sne­go przy­go­to­wa­li­śmy dla naszych przed­szko­la­ków bar­dzo róż­no­rod­ny pro­gram zajęć codzien­nych i zajęć dodat­ko­wych.

5. Wszyst­kie zaję­cia dodat­ko­we orga­ni­zu­je­my na tere­nie przed­szko­la (np. zoo­te­ra­pia + teatrzy­ki dla dzie­ci + eks­pe­ry­men­ty sen­so­rycz­ne + warsz­ta­ty kre­atyw­ne) – w ramach cze­sne­go oraz bez żad­nych ukry­tych opłat.

6. W ramach codzien­nych zajęć tema­tycz­nych reali­zu­je­my cało­rocz­ny plan edu­ka­cyj­ny pod­sta­wy pro­gra­mo­wej wycho­wa­nia przed­szkol­ne­go MEN – korzy­sta­jąc przy tym z róż­nych mul­ti­sen­so­rycz­nych metod i pomo­cy dydak­tycz­nych.

7. Sta­ra­my się zawsze zacho­wać odpo­wied­nią rów­no­wa­gę pomię­dzy swo­bod­ną zaba­wą dzie­ci, a bar­dziej zor­ga­ni­zo­wa­ną edu­ka­cją. Dodat­ko­wo wszyst­kie zabaw­ki i pomo­ce dydak­tycz­ne zosta­ły wcze­śniej spe­cjal­nie wyse­lek­cjo­no­wa­ne przez zespół spe­cja­li­stów – dzię­ki temu czas wol­ny prze­zna­czo­ny na tzw. swo­bod­ną zaba­wę rówie­śni­czą ma rów­nież wymiar edu­ka­cyj­ny.

8. W każ­dej gru­pie opie­kę nad dzieć­mi spra­wu­ją mini­mum 3 oso­by:

  • anglo­ję­zycz­ny nauczy­ciel (nati­ve spe­aker) – poro­zu­mie­wa­ją­cy się z dzieć­mi wyłącz­nie w języ­ku angiel­skim, np. pod­czas zajęć poran­ne­go krę­gu (TUPS).
  • nauczy­ciel wycho­wa­nia przed­szkol­ne­go – będą­cy jed­no­cze­śnie nauczy­cie­lem języ­ka angiel­skie­go, któ­ry pro­wa­dzi m.in. codzien­nie zaję­cia sto­li­ko­we z pod­sta­wy pro­gra­mo­wej wycho­wa­nia przed­szkol­ne­go (MEN) oraz codzien­ne / pla­no­we zaję­cia z języ­ka angiel­skie­go z lek­to­rem.
  • psy­cho­log dzie­cię­cy (8h/dzień) – z wie­lo­let­nim doświad­cze­niem zawo­do­wym w opie­ce nad dzieć­mi w wie­ku przed­szkol­nym / wcze­snosz­kol­nym. 

Trzy Główne Filary Naszej Działalności:

KOMUNIKACJA SPOŁECZNA

REGULACJA EMOCJONALNA

WSPARCIE W INTERAKCJACH

Przedszkole Ursus Warszawa SCERTS

Przedszkole Ursus SCERTS