Dlaczego My?

1. Posia­da­my wie­lo­let­nie już doświad­cze­nie zawo­do­we w takich dzia­ła­niach, jak:

  • pro­wa­dze­nie nie­pu­blicz­nych pla­có­wek oświa­to­wych dla dzie­ci w róż­nym wie­ku (np. punkt opie­ki dzien­nej + punkt przed­szkol­ny + nie­pu­blicz­ne przed­szko­le inte­gra­cyj­ne + nie­pu­blicz­na szko­ła pod­sta­wo­wa).
  • edu­ka­cji dzie­ci o zróż­ni­co­wa­nych potrze­bach edu­ka­cyj­nych (SPE).
  • kom­plek­so­wej opie­ce psy­cho­lo­gicz­no-peda­go­gicz­nej nad dzieć­mi w róż­nym wie­ku.
 

2. Stwo­rzy­li­śmy miej­sce inno­wa­cyj­nej edu­ka­cji – Nie­pu­blicz­ne Przed­szko­le Ursus SCERTS to pierw­sze w Pol­sce nie­pu­blicz­ne przed­szko­le pro­wa­dzo­ne według głów­nych zało­żeń meto­do­lo­gicz­nych ame­ry­kań­skie­go Mode­lu SCERTS!

3. Dla naszych przed­szko­la­ków przy­go­to­wa­li­śmy boga­ty i róż­no­rod­ny pro­gram zajęć dodat­ko­wych orga­ni­zo­wa­nych zarów­no na tere­nie przed­szko­la, jak i poza nim –  wszyst­ko w ramach cze­sne­go oraz bez żad­nych ukry­tych opłat.

4. W ramach codzien­nych zajęć tema­tycz­nych reali­zu­je­my cało­rocz­ny plan edu­ka­cyj­ny pod­sta­wy pro­gra­mo­wej wycho­wa­nia przed­szkol­ne­go MENkorzy­sta­jąc przy tym z róż­nych mul­ti­sen­so­rycz­nych metod i pomo­cy dydak­tycz­nych.

5. Sta­ra­my się zawsze zacho­wać odpo­wied­nią rów­no­wa­gę pomię­dzy swo­bod­ną zaba­wą dzie­ci, a bar­dziej zor­ga­ni­zo­wa­ną edu­ka­cją. Dodat­ko­wo wszyst­kie przed­mio­ty (w tym np. zabaw­ki i pomo­ce dydak­tycz­ne) zosta­ły wcze­śniej spe­cjal­nie wyse­lek­cjo­no­wa­ne przez zespół spe­cja­li­stów pra­cu­ją­cych na co dzień z dzieć­mi – dzię­ki temu czas wol­ny prze­zna­czo­ny na tzw. swo­bod­ną zaba­wę rówie­śni­czą ma rów­nież wymiar edu­ka­cyj­ny!

6. W każ­dej (mak­sy­mal­nie 14-oso­bo­wej gru­pie) opie­kę nad dzieć­mi spra­wu­ją nastę­pu­ją­ce oso­by: 

  • anglo­ję­zycz­ny nauczy­ciel (nati­ve spe­aker) – poro­zu­mie­wa­ją­cy się z dzieć­mi wyłącz­nie w języ­ku angiel­skim, np. pod­czas zajęć poran­ne­go krę­gu (TUPS). 
  • nauczy­ciel wycho­wa­nia przed­szkol­ne­go – będą­cy jed­no­cze­śnie nauczy­cie­lem języ­ka angiel­skie­go, któ­ry pro­wa­dzi m.in. codzien­nie zaję­cia sto­li­ko­we z pod­sta­wy pro­gra­mo­wej wycho­wa­nia przed­szkol­ne­go (MEN) oraz regu­lar­ne zaję­cia z języ­ka angiel­skie­go.
  • magi­ster psy­cho­log dzie­cię­cy (8h/dzień) – z wie­lo­let­nim doświad­cze­niem zawo­do­wym w opie­ce nad dzieć­mi w wie­ku przed­szkol­nym i wcze­snosz­kol­nym. 

Trzy Główne Filary Naszej Działalności:

KOMUNIKACJA SPOŁECZNA

REGULACJA EMOCJONALNA

WSPARCIE W INTERAKCJACH

Nasza pla­ców­ka mie­ści się na war­szaw­skim Ursu­sie na osie­dlu Sko­ro­sze, nie­da­le­ko gale­rii han­dlo­wej. Dys­po­nu­je­my ogro­dzo­nym pla­cem zabaw z kuch­nią błot­ną i inny­mi atrak­cja­mi dla dzie­ci. Reali­zu­je­my obo­wią­zu­ją­cą w Pol­sce pod­sta­wę pro­gra­mo­wą wycho­wa­nia przed­szkol­ne­go (według aktu­al­nych wytycz­nych MEN) wzbo­ga­ca­jąc ją o licz­ne zaję­cia dodat­ko­we takie, jak np.: Meto­da Dobre­go Star­tu (MDS) – nowa wer­sja angiel­ska + Baj­ko­te­ra­pia – w tym np. baj­ki psy­cho­edu­ka­cyj­ne, baj­ki relak­sa­cyj­ne, baj­ki psy­cho­te­ra­peu­tycz­ne + Tre­ning Umie­jęt­no­ści Spo­łecz­nych (TUS) + Zaję­cia przy­rod­ni­cze – w tym róż­ne zaję­cia z udzia­łem zwie­rząt + Wybra­ne pakie­ty wg. STEM i STEAM (ang. Scien­ce + Tech­no­lo­gy + Engi­ne­ering + Art + Mathe­ma­tics) + Eks­pe­ry­men­ty sen­so­rycz­no-fizycz­no-che­micz­ne – cyklicz­ne zaję­cia w ramach cze­sne­go.

W ramach cyklicznych eksperymentów sensorycznych w roku szkolnym 2024/2025 zaplanowaliśmy:

Slime z piaskiem kinetycznym

Wulkan Emocji

Eksperymenty UV

Suchy Lód

Zamieć Śnieżna

Wstęga Mobiusa

Nurek Kartezjusza

Tarcza Newtona

Eksperymenty z wodą

Mery i Polimery

Morska Piana

Kosmos

Poza sta­łą opła­tą (w ramach cze­sne­go) nie pobie­ra­my nigdy żad­nych dodat­ko­wych opłat za udział dzie­ci w orga­ni­zo­wa­nych przez nas zaję­ciach dodat­ko­wych i to zarów­no tych na tere­nie przed­szko­la (np. zoo­te­ra­pia, teatrzy­ki dla dzie­ci, eks­pe­ry­men­ty sen­so­rycz­ne) jak i tych poza przed­szko­lem (np. wspól­ne wyj­ścia do par­ku nauki).

Pro­wa­dzi­my też (codzien­nie) zaję­cia tema­tycz­ne pod­czas któ­rych poru­sza­my tema­ty z cało­rocz­ne­go pla­nu edu­ka­cyj­ne­go wg MEN w podej­ściu pro­jek­to­wym i mul­ti­sen­so­rycz­nym. Sta­ra­my się też zawsze zacho­wać odpo­wied­nią rów­no­wa­gę pomię­dzy swo­bod­ną zaba­wą dzie­ci, a nie­co bar­dziej zor­ga­ni­zo­wa­ną edu­ka­cją. A jako że każ­da rzecz znaj­du­ją­ca się w naszym przed­szko­lu zosta­ła naj­pierw bar­dzo sta­ran­nie wyse­lek­cjo­no­wa­na przez spe­cja­li­stów (pra­cu­ją­cych na co dzień z dzieć­mi w wie­ku przed­szkol­nym) to czas wol­ny prze­zna­czo­ny na tak zwa­ną swo­bod­ną zaba­wę rówie­śni­czą rów­nież ma wymiar mniej lub bar­dziej edu­ka­cyj­ny – w myśl zasa­dy UCZYMY BAWIĄC i NAUKA POPRZEZ ZABAWĘ!

Dodat­ko­wo w każ­dej gru­pie opie­kę nad dzieć­mi spra­wu­je lek­tor języ­ka angiel­skie­go tj. nati­ve-spe­aker któ­ry poro­zu­mie­wa się z dzieć­mi tyl­ko i wyłącz­nie w języ­ku angiel­skim. Pro­wa­dzi­my też (codzien­nie) zapla­no­wa­ne zaję­cia dydak­tycz­ne z języ­ka angiel­skie­go z pol­sko­ję­zycz­nym nauczy­cie­lem – w ramach cze­sne­go.

Przedszkole Ursus Warszawa SCERTS

Przedszkole Ursus SCERTS