Integracja

Poprzez kom­plek­so­wy pro­gram roz­wo­ju spo­łecz­no-emo­cjo­nal­ne­go (np. sta­ła opie­ka psy­cho­lo­ga w każ­dej gru­pie) nasza pla­ców­ka to miej­sce szcze­gól­nie przy­ja­zne dla dzie­ci wyma­ga­ją­cych nie­co bar­dziej indy­wi­du­al­ne­go podej­ścia. Posia­da­my wie­lo­let­nie już doświad­cze­nie zawo­do­we w pra­cy z dzieć­mi w wie­ku przed­szkol­nym w tym z dzieć­mi z róż­ny­mi wyzwa­nia­mi roz­wo­jo­wy­mi. Współ­pra­cu­je­my też na sta­łe z wie­lo­ma spe­cja­li­sta­mi taki­mi jak np. logo­pe­da + neu­ro­lo­go­pe­da + tera­peu­ta wg meto­dy inte­gra­cji sen­so­rycz­nej.

Model SCERTS to też spraw­dzo­ny model pra­cy z dzieć­mi z róż­ny­mi defi­cy­ta­mi sen­so­rycz­ny­mi i cało­ścio­wy­mi zabu­rze­nia­mi roz­wo­ju ze spek­trum auty­zmu (ang. ASD: autism spec­trum disor­der). Na tere­nie nasze­go przed­szko­la i pla­có­wek współ­pra­cu­ją­cych dzie­ci mogą reali­zo­wać wszyst­kie zale­ce­nia z orze­cze­nia o potrze­bie kształ­ce­nia spe­cjal­ne­go i WWRD. Ist­nie­je też moż­li­wość reali­za­cji zajęć w cało­ści finan­so­wa­nych przez przed­szko­le w pla­ców­kach wska­za­nych przez rodzi­ca na tere­nie War­sza­wy i oko­lic.

Każ­dy przy­pa­dek roz­pa­tru­je­my indy­wi­du­al­nie – tak aby zapew­nić jak naj­wiek­szą efek­tyw­ność podej­mo­wa­nych przez nas kom­plek­so­wych odzia­ły­wań edu­ka­cyj­no-tera­peu­tycz­nych, takich jak np. dia­gno­za i tera­pia neu­ro­lo­go­pe­dycz­na, dia­gno­za i tera­pia wg. meto­dy inte­gra­cji sen­so­rycz­nej, dia­gno­za i tera­pia gra­fo­mo­to­rycz­na, tre­ning umie­jęt­no­ści spo­łecz­nych, tera­pia z udzia­łem zwie­rząt (zoo­te­ra­pia). Ponad­to dla osób zain­te­re­so­wa­nych naszym przed­szko­lem któ­re zauwa­ży­ły u swo­je­go dziec­ka pew­ne nie­po­ko­ją­ce sygna­ły (symp­to­my) mamy też moż­li­wość prze­pro­wa­dze­nia bez­płat­nej spe­cja­li­stycz­nej kon­sul­ta­cji wg ADOS‑2 (ang. Autism Dia­gno­stic Obse­rva­tion Sche­du­le) u psy­cho­lo­ga / peda­go­ga i dr nauk medycz­nych.

Przedszkole Ursus Warszawa SCERTS

Przedszkole Ursus SCERTS